Cinematografia de brand explicată de Grivița Studio – noul standard în marketingul vizual

Cinematografia de brand explicată de Grivița Studio – noul standard în marketingul vizual

Tot mai multe branduri caută modalități noi de a se face remarcate vizual, iar Grivița Studio răspunde acestei nevoi printr-o abordare diferită: cinematografia de brand. Nu este vorba despre clipuri clasice, cu mesaje evidente și muzică de fundal generică, ci despre o strategie de comunicare vizuală care împrumută limbajul filmului de cinema. Cu scenariu, regie, […]

Mihai Popa – Specialist în upselling și cross-selling la EkoGroup

Mihai Popa – Specialist în upselling și cross-selling la EkoGroup

Într-o piață în care fidelizarea clienților este la fel de importantă ca atragerea de noi contracte, strategiile de upselling și cross-selling devin esențiale pentru dezvoltarea sănătoasă a oricărei companii. În cadrul EkoGroup, Mihai Popa, reprezentant și senior vânzări, a transformat aceste două practici într-o artă aplicată cu precizie, tact și viziune. Fiecare client din portofoliul […]