Cinematografia de brand explicată de Grivița Studio – noul standard în marketingul vizual

Cinematografia de brand explicată de Grivița Studio – noul standard în marketingul vizual

Tot mai multe branduri caută modalități noi de a se face remarcate vizual, iar Grivița Studio răspunde acestei nevoi printr-o abordare diferită: cinematografia de brand. Nu este vorba despre clipuri clasice, cu mesaje evidente și muzică de fundal generică, ci despre o strategie de comunicare vizuală care împrumută limbajul filmului de cinema. Cu scenariu, regie, […]

Mihai Popa – Specialist în upselling și cross-selling la EkoGroup

Mihai Popa – Specialist în upselling și cross-selling la EkoGroup

Într-o piață în care fidelizarea clienților este la fel de importantă ca atragerea de noi contracte, strategiile de upselling și cross-selling devin esențiale pentru dezvoltarea sănătoasă a oricărei companii. În cadrul EkoGroup, Mihai Popa, reprezentant și senior vânzări, a transformat aceste două practici într-o artă aplicată cu precizie, tact și viziune. Fiecare client din portofoliul […]

EkoGroup devine vocea candidaților în alegeri – Vlad Augustin susține campaniile cu soluții de comunicare politică eficiente

EkoGroup devine vocea candidaților în alegeri – Vlad Augustin susține campaniile cu soluții de comunicare politică eficiente

Într-un climat electoral dominat de zgomot vizual și promisiuni lipsite de substanță, câștigă nu candidatul cu cel mai lung discurs, ci acela care reușește să comunice clar, profesionist și susținut. Pentru mulți candidați, răspunsul la această nevoie se regăsește în parteneriatul cu EkoGroup, companie care a devenit, prin infrastructura sa și experiența echipelor tehnice și […]